Wednesday, October 14, 2009

New Line!/Nueva Linea!

I now make hair accesories for weddings/parties/special occasions!This was a challenge I wanted to try for a while and i finally have!I love flowers, so I´ve been working with the fabrics to get different shapes and effects, I still want to experiment with more materials.I´m also making brooches with them, i wear a different one on my purse every day ;).And...I´m addicted!I already have a box full of flowers in many shapes and colors waiting for the right project!
This are a few finished pieces I´ve made so far.


Ahora realizo accesorios para bodas/fiestas/ocasiones especiales!Llevaba tienpo queriendo intentarlo y por fin me he lanzado!Me encantan ls flores asi que he trabajado con distintas telas para conseguir distintas formas y efectos, aun tengo que experimentar con más materiales.También realizo broches con ellas, llevo una direnete en el bolso cada dia ;) Es una adicción!Ya tengo una caja llena de flores de todas formas y colores esperando a ser usadas en un proyecto!
Estas son algunas de las primeras que relice.

1 comment:

Claudia said...

Me encanta! La combinación de ese tono de azul con negro queda genial!

Related Posts with Thumbnails